Diskusia

Pozdravujem všetkých ktorí sa o seba nejakým aktívnym spôsob starajú, myslím tým samozrejme pohybovú aktivitu. Tu v tejto rubrike Vám všetkým bude umožnené prispievať svojimi komentármi a vašimi názormi na všetko čo sa bude týkať našich aktivít. Ocením to pri vylepšovaní obsahovej stránky, pri plánovaní tréningov, výletov, cyklotúr atď. Takisto rád privítam reakcie na absolvované spoločné tréningy, vaše pocity aj kritiku.

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Maroš - Nočný beh v Hnúšti

V piatok večer 29. augusta som si odskočil do Hnúšti na nultý ročník nočného behu, ktorý ma prekvapil hojnou účasťou, vyše 80 bežcov, a pomerne dobrou konkurenciou. Trať bola na môj vkus trochu prikrátka, len 4,5 km, ale aspoň som si otestoval svoju rýchlosť a poriadne som pretiahol svoje pľúca. Celkovo som skončil na dobrom 7. mieste. Behať po tme nie je sranda a na niektorých úsekoch bola úplná tma čo ma dosť zneistilo. Taktiež na križovatkách nebolo jednoznačne určené kam treba bežať, chce to lepšie označiť. Ale ináč fajn akcia a konečne niečo na blízku.

Cyril - XIX. ROČNÍK VYSOKOHORSKÉHO DUATLONU - Žiarska dolina

V sobotu 16.8. sa konal duatlon v Žiarskej doline, ktorého sme sa zúčastnili po druhý krát aj my (Stanka, Laco, Cyril). Pretek má dlhoročnú tradíciu a ešte krajšie prostredie, ktoré bolo trocha poznačené veternou kalamitou. Na trať dlhú 8,3 km na bicykli (prevýšenie 560 m) a 3 km beh (prevýšenie 620 m) sme sa vydali okolo 10 hod (štartovali 3. pretekári každú min). Na jednej strane sme sa vyhli tlačenici, ale na strane druhej sme nevedeli ani 2 hod po pretekoch ako sme bojovali. Dali sme do toho všetko a s dobrým pocitom sme si po preteku vychutnávali dobrý guláš.
Naše umiestnenie: Stanka 16, Laco 57, Ja 18 (z celkového počtu 129 pretekárov).

Maroš - Re: XIX. ROČNÍK VYSOKOHORSKÉHO DUATLONU - Žiarska dolina

Ďalšia skvelá reprezentácia nášho klubu, gratulujem všetkým. Ten beh s tým brutálnym prevýšením asi veľmi behom nebol, skôr rýchly výšľap, ale ten pocit hore musel stáť za to. Vidíme sa niekedy.

Milan - Navsteva u susedov

tak sme sa dnes vybrali na navstevu do Madarska pekne cez LC potom Kalondu Litke a Salgotarjan potom naspat k nam cez Filakovo a postupne domov...slo sa vyborne pocasie prialo a obed bol fajnovy.... profil trate v linku https://www.endomondo.com/workouts/370610737/8766417?country=sk&lang=en&measure=metric&o=course&fb_action_ids=10202604344215389&fb_action_types=fitness.bikes&fb_source=other_multiline&action_object_map=[602496506534554]&action_type_map=[%22fitness.bikes%22]&action_ref_map=[]

Maroš - Re: Navsteva u susedov

Nabudúce nezabudnite na mňa, taktiež sa rád preveziem k našim susedom. Ešte prajem peknú dovolenku.

Milan - Modry Kamen

Vcera sme sa ja Maros a Roman vybrali za horuceho rana smerom akym sme este nesli....Velky Krtis,Modry Kamen a potom spodnym tahom cez Straciny Busince a Trenc smerom k Lucencu...bolo naozaj teplo ale slo sa vyborne najma ked Maros rozrazal horuce haldy vzduchu...mne tento smer pacil a rad by som nejaku modifikaciu siel opat!Kolesam zdar!

Maroš - Re: Modry Kamen

Určite tento smer ešte pojazdíme, naozaj je tam fajn a šlo sa fakt dobre aj napriek tej horúčave. Zabrdneme aj do Maďarska. Tak na budúce.

Zelo - Gemerský triatlon

Dnes to už lepšie ani nemohlo byť. Skvelé počasie, zišlo sa veľa skvelých ľudí, traťe takisto super. Po štarte som začal len zvoľna kým som sa trochu nerozhýbal potom som to rozbalil na plno. Bohužiaľ môj bicykel moje nadšenie nezdieľal a na začiatku druhého kola mi odkveclo sedlo. Snažil som sa to nejako dotiahnuť na stojáka no stálo ma to hodne síl a neodbočil som tam kde by som mal. Na začiatku bežeckej časti som sa chvíľu potkýnal kým sa mi podarilo chytiť rytmus no potom som už len zrýchľoval, bežalo sa mi skvelo, trochu sa odzrkadlil zimný a jarný trénning. Vyníkajúci pretek,budem makať ďalej, aby som bol na budúci rok zas o niečo rýchleší.......

Milan - Muráň

No posledny vylet bol pre mna o poznanie lepsi ako minule a aj celkovo nalada bola vyborna....chut napravena!

Maroš - Re: Muráň

Bolo to výborné, aj to teplo sa dalo zniesť a naozaj sa išlo veľmi dobre. Treba len naše rady rozšíriť o ďalších cyklistov nech sme poriadna banda.

Maroš - Cyklo Poľana

Včera sme si dali poriadne do tela. Svorka vlkov v zložení Tego, Roman, Peťo, Milan a ja sme hneď zrána nabrali kurz Kokava, Látky, Hriňová až na Poľanu a späť. Super trasa, super počasie, super tréning a sem tam nejaké problémy. Milanovi to včera vôbec nešlo, nejaké zažívacie problémy ale zvládol to a preto klobúk dolu. Tego podal heroický výkon a taktiež to zvládol. Ja som trochu ochutnal hrdzu na zvodidlách pri zjazde z Poľany, nič vážne, Roman na Poľane pri hoteli pre istotu nechal mobil, zistil to až v Hriňovej, ale ináč myslím, že to bol pre všetkých pekný cyklistický deň.
Určite niečo podobné v krátkom čase opäť vymyslíme.

MIlan - Re: Cyklo Poľana

veru vytrapil som sa ako taky kon ale cestou naspat to slo ako po masle...nevadi skusim si napravit chut na Murani,ale inak sa i pacilo cely den fajn pocasie aj atmosfera

Cyril - MTB Levočská dolina

V sobotu 31.5. sa v Levočskej doline po prvý krát konal pretek MTB. Celková účasť bola niečo cez 400 pretekárov.
Súťažilo sa v troch disciplínach 75, 45 a 20 km. Počasie bolo trochu chladnejšie a cesty dosť blatisté. Stanka sa rozbehla na 45 km trati. Ja, Jančo, Tomáš, Rado a Števo na 75 km trati.
Stanka obsadila v silnej konkurencii skvelé 5 miesto.
Jančo ako vždy prvý (druhému nasekal necelých 20min) a podarilo sa mu vyhrať aj horskú prémiu. Nám ostatným sa podarilo obsadiť 8, 9, 10 a 11 miesto. Ja som skončil zo štvorky najlepšie na 8.mieste.

Už teraz sa tešíme na ďalšiu výzvu.

Milan - jazda

Vcera 29,5,2014 v sile 4ks sme sa pomotali po okolitych kopcoch ...bolo super pocasie ako aj nalada a ani to tempo nebolo zas take zle...kiezby sme castejsie vedeli takto pojazdit!

Maroš - Re: jazda

Súhlas, bolo super a určite ešte zopár dobrých výletov v tejto sezóne dáme. Dúfam že náš pelotón sa časom rozrastie.

Zelo - Nemčiansky beh

Včera za krásneho počasia som sa bol popasovať s náročnou 10km traťou v Nemciach pri Banskej Bystrici. Trať začínala krátkou rovinkou a potom 4 km do kopca cez les a lúky nádhera. Kopec som zvládal dobre cítil som sa fajn tak som šlapal čo to dalo, popredbiehal som spústu pretekárov čo ma posmeľovalo hnať sa ďalej. No na kopci sme vyšli z tieňa a oprelo sa do mňa nepríjemné slnko. Velmi rýchlo mi bralo silu a v miernom klesaní som začal strácať. Bol som nepripravení na taký úpek a v závere mi nohy oťaželi ako centy, nezmohol som sa ani na poriadny finiš. Vôbec som nebol so sebou spokojný no výsledok bol aj tak o 4 minúty lepší ako minulý rok mal som ale vyššie ciele nič to nabuduce to možno vydá lepšie. Vo svojej kategórii som sa umiestil na 52. mieste z 92 pretekajúcich v kategórii. Celkovo som bol na rovnom 100.mieste z 305 preekajúcich mužov.

Maroš - Re: Nemčiansky beh

Peťo parádička, v tom teple klobúk dolu a aj napriek tomu výrazné zlepšenie, som s tebou spokojný a právom hrdý, len tak ďalej.

Maroš - tréning

Včera u nás pršalo asi dve hodiny a presne v tom čase som vybehol do terénu nabrať ďalšie kilometre. Keďže sa mi vracať nechcelo pokračoval som v pláne odbehnúť to čo som chcel s tým že hádam pršať prestane. Prestalo 10 minút potom ako som dobehol mokrý na padrť ale s 21 km v nohách a na počudovanie bežalo sa celkom fajn. Dnes to bolo iné kafe a hneď ráno som vytiahol bike a užil som si príjemnú jazdu v bezchybnom počku a zajtra si dám určite repete.

Milan - do kopca

do kopca sa bezi....naprd

Maroš - Re: do kopca

Verím, ale ten pocit potom ako ten kopec vybehneš, a môžeš bežať dolu kopcom stojí určite za to trápenie.